Heeft u een kelder? Controleer deze dan op vocht!

Huur betalen

Huur betalen

De huur die je aan ons betaalt, bestaat uit twee delen. De nettohuur is bestemd voor het ‎gebruik van de woning. Daarnaast betaal je een bedrag aan servicekosten als vergoeding voor ‎diensten die wij aan jou leveren. Samen is dit de brutohuur. Elk jaar vindt er op 1 juli een ‎huuraanpassing plaats.‎

Wij willen de huur vóór de eerste dag van elke maand van je ontvangen. De gemakkelijkste ‎manier om te betalen is via automatische incasso. Je hoeft niets te doen en weet zeker dat jouw huur ‎op tijd is betaald. Bovendien maak je elke maand kans op € 50,- als je jouw huur via automatische incasso betaalt!‎ De winnaars ontvangen daarover van ons bericht.

Je kunt jouw huur op vier manieren aan ons betalen:

Automatische incasso

De eenvoudigste manier om jouw huur te betalen, is via automatische incasso. Dit betekent dat je ons machtigt om elke eerste werkdag van de maand de huur af te schrijven van jouw bankrekening. Je moet er uiteraard wel voor zorgen dat je voldoende saldo op jouw rekening hebt staan.

Een automatische incasso kan alleen als je daar zelf toestemming voor geeft. Mocht je hiervoor kiezen kunt u het machtigingsformulier invullen en ondertekend terugsturen naar: Stationsstraat 24, 5038 ED Tilburg. Je kunt het formulier ook op ons ‎kantoor invullen. Houd  rekening met enige tijd voor de verwerking van uw verzoek.‎

Voordelen:

  • Je hoeft niet op te letten dat je jouw huur op tijd betaalt. Elke eerste dag van de maand wordt de huur namelijk automatisch afgeschreven.
  • Eventuele wijzigingen van jouw huur worden automatisch door ons verwerkt.
  • Je maakt elke maand kans op € 50,- als je via automatische incasso jouw ‎huur betaalt!‎

Overschrijving door de bank

Je kunt er ook voor kiezen om gebruik te maken van een automatische overschrijving via jouw bank. De bank zorgt er dan elke maand voor dat het geld op tijd wordt overgemaakt. Je moet dit zelf regelen met jouw bank. Bij elke huurwijziging moet je zelf het nieuwe bedrag aan de bank doorgeven.

Pinbetaling

Je kunt jouw huur via pinbetaling bij ons aan de balie voldoen. Voor jouw veiligheid en die van onze medewerkers is het niet mogelijk om contant bij ons aan de balie te betalen.

Acceptgiro

Je kunt de acceptgiro die je van Tiwos ontvangt betalen via internetbankieren. Uiteraard kun je de acceptgiro ook ter betaling bij jouw bank inleveren.

Heb je vragen over het betalen van jouw huur? Neem dan contact op met onze medewerkers van de afdeling huurincasso: (013) 549 07 70 Tiwos heeft ook twee budgetcoaches. Ze geven je inzicht in jouw inkomsten en uitgaven als je daar behoefte aan hebt.

Moeite met het betalen van de huur?

Kom je in de problemen met het betalen van je huur of wil je hulp bij jouw financiële situatie? Bel ons dan, of kom langs! Kijk hier voor meer informatie.