Ons kantoor is vanwege het coronavirus gesloten. Wij zijn bereikbaar via: 013-5490890 en email@tiwos.nl

Postverzending via Postex

Vanaf januari 2020 gaat Tiwos post aan bewoners versturen via het bedrijf Postex. Dit gaan we niet direct doen voor alle post. We beginnen als eerste met de huurnota’s.

Wat betekent dit voor u?
1. Is uw e-mailadres bij ons bekend? Dan ontvangt u uw huurnota voortaan via e-mail.
2. Hebben wij uw e-mailadres niet, maar wilt u uw huurnota voortaan graag via e-mail ontvangen? Vul dan hieronder de unieke, tijdelijke code in die staat op uw huurnota.
3. Heeft u geen e-mailadres? Dan blijft u uw huurnota per post ontvangen.

Wijzigen ontvangstkeuze, e-mailadres of betalen
U bepaalt zelf of u post op papier of digitaal via e-mail wilt ontvangen. Een voordeel van digitale post is dat u deze vanaf elke computer kunt bekijken en kunt terugzien. Hieronder kunt u rechtstreeks uw code invullen en uw keuze kenbaar maken. Nadat u de code hebt ingevuld, ziet u een aantal mogelijkheden:

  • Huurnota digitaal bekijken.
  • Ontvangstvoorkeur wijzigen (post naar digitaal of andersom). U ontvangt een verificatie-mail ter bevestiging, die u moet accepteren.
  • Uw e-mailadres invoeren of wijzigen.
  • Huurnota downloaden.
  • Direct betalen via iDEAL.


Vul hier de Postex-code in

Meer weten over Postex?
Ga naar www.postex.com

Hebt u vragen over het betalen van uw huur?
Neem dan contact op met onze medewerkers van de afdeling huurincasso: (013) 549 07 70
Tiwos heeft ook twee budgetcoaches. Ze geven u inzicht in uw inkomsten en uitgaven als u daar behoefte aan heeft.