Heeft u een kelder? Controleer deze dan op vocht!

Postverzending via Postex

Sinds begin 2020 verstuurt Tiwos post aan bewoners via het bedrijf Postex. In eerste instantie alleen de huurnota’s, daarna ook aanmaningen en herinneringen, de afrekeningen stook- en servicekosten, betalingsregelingsnota’s en huurverhogingsbrieven. In de loop van 2021 hopen we ook de laatste postsoorten via Postex te gaan versturen.

Wijzigen ontvangstkeuze, e-mailadres of betalen
Je bepaalt zelf of je post op papier of digitaal via e-mail wilt ontvangen. Een voordeel van digitale post is dat je deze vanaf elke computer kunt bekijken en kunt terugzien. Hieronder kun je rechtstreeks je code invullen en je keuze kenbaar maken. Nadat je de code hebt ingevuld, zie je een aantal mogelijkheden:

  • Post digitaal bekijken.
  • Ontvangstvoorkeur wijzigen (post naar digitaal of andersom). Je ontvangt een verificatie-mail ter bevestiging, die je moet accepteren.
  • Je e-mailadres invoeren of wijzigen.
  • Post downloaden.
  • Nota’s direct betalen via iDEAL.


Vul hier de Postex-code in

Meer weten over Postex?
Ga naar www.postex.com

Heb je vragen over het betalen van uw huur?

Neem dan contact op met onze medewerkers van de afdeling huurincasso: (013) 549 07 70
Tiwos heeft ook budgetcoaches. Die geeft je inzicht in jouw inkomsten en uitgaven als je daar behoefte aan hebt.