Heeft u een kelder? Controleer deze dan op vocht!

Contant betalen niet meer mogelijk vanaf 1 januari 2018

16-11-2017

Voor uw veiligheid en die van onze medewerkers is het vanaf 1 januari 2018 niet meer mogelijk om contant bij ons aan de balie te betalen.

Hoe kunt u uw huur betalen?
U kunt uw huur op drie manieren aan ons betalen:

1) Automatische incasso
De eenvoudigste manier om uw huur te betalen, is via automatische incasso. Dit betekent dat u ons machtigt om elke eerste werkdag van de maand de huur af te schrijven van uw bankrekening. Een automatische incasso kan alleen als u daar zelf toestemming voor geeft. Mocht u hiervoor kiezen kunt u het bijgevoegde machtigingsformulier invullen en via de antwoordenvelop aan ons terugsturen. U moet er uiteraard wel voor zorgen dat u voldoende saldo op uw rekening heeft staan.

Voordelen:

  • U hoeft niet op te letten dat u uw huur op tijd betaalt. Elke eerste dag van de maand wordt de huur namelijk automatisch afgeschreven.
  • Eventuele wijzigingen van uw huur worden automatisch door ons verwerkt.
  • U maakt elke maand kans op € 50,- als u via automatische incasso uw ‎huur betaalt!‎

2) Overschrijving door de bank
U kunt er ook voor kiezen om gebruik te maken van een automatische overschrijving via uw bank. De bank zorgt er dan elke maand voor dat het geld op tijd wordt overgemaakt. U moet dit zelf regelen met uw bank. Bij elke huurwijziging moet u zelf het nieuwe bedrag aan de bank doorgeven.

3) Pinbetaling
De mogelijkheid om uw huur met pinbetaling bij ons aan de balie te voldoen blijft bestaan.

4) Acceptgiro
U kunt de acceptgiro die u van Tiwos ontvangt betalen via internetbankieren. Uiteraard kunt u de acceptgiro ook ter betaling bij uw bank inleveren.

Vragen?
Hebt u vragen over het betalen van uw huur? Neem dan contact op met onze medewerkers van de afdeling huurincasso: (013) 54 90 768

Misschien ook interessant