In ons beleidsplan ‘Thuis in de buurt’ leest u dat onze manier van werken sociaal, dichtbij en gedreven is. Onze collega’s Rianne en Marjan van het secretariaat vertellen op welke manier dit blijkt in hun werk.
Sociaal
We proberen ons bij alles wat we doen te verplaatsen in onze bewoners. Als een collega bijvoorbeeld een brief heeft gemaakt, dan lezen we hem altijd door en vragen ons daarbij af of het voor de huurder duidelijk is wat er staat. Soms staat iets er te zakelijk of kort door de bocht, dan passen we het aan. Of we vragen die collega er nog even naar te kijken. Als er post van huurders bij ons binnen komt proberen we altijd de juiste Tiwos-medewerker erbij te vinden, zodat de vraag of klacht zo snel mogelijk behandeld kan worden.
Dichtbij
Omdat we een kantoorbaan hebben, hebben we minder contact met huurders dan andere collega’s. Daarom geven we ons als het even kan op om te helpen bij evenementen in de wijk. Dan komen we ook eens rechtstreeks in contact met onze bewoners. Ook bij Tiwos zoeken we onze collega’s op als er iets is. Er heerst een goede sfeer en we gaan op een fijne manier met elkaar om.
Gedreven
We zetten ons voor 100% in en werken hier graag. We denken graag mee met collega’s of bieden ondersteuning om ze te ontlasten. Daardoor weten onze collega’s ons ook te vinden en voelen we ons ook gewaardeerd door onze collega’s.