Wij zijn een WiZ-infopunt

13-02-2023

Woning in Zicht is een digitaal loket waarop de aangesloten woningcorporaties samen hun beschikbare woningen aanbieden. Ben je op zoek naar een woning en heb je hierover vragen? Dan kun je contact opnemen met Woning in Zicht maar ook met één van de aangesloten corporaties. Alle corporaties hebben namelijk een eigen WiZ-infopunt.

WiZ-infopunt bij Tiwos
Tiwos heeft ook een WiZ-infopunt waar je als woningzoekende persoonlijk met al je vragen terecht kunt, zowel aan de balie als via de telefoon. Monique Ajoeb, medewerkster bij het Serviceteam van Tiwos, krijgt dagelijks vragen over Woning in Zicht. “Mensen hebben uiteenlopende vragen”, vertelt ze. “Ze bellen bijvoorbeeld omdat ze willen weten hoe lang ze precies ingeschreven staan, hoeveel mensen er voor ze in de wachtrij staan of waarom het komt dat ze niet kunnen reageren op een woning. Maar ook mensen die in een ingewikkelde situatie zitten, vinden het fijn hun vraag persoonlijk te kunnen stellen.”

Monique: “Wij hebben meer dan voldoende kennis en ervaring om een woningzoekende antwoord of advies te kunnen geven. En we houden die kennis ook actueel. Daarnaast kunnen we ook zaken opzoeken in het systeem of iets voordoen als mensen digitaal niet handig zijn.” Ouderen komen graag langs op kantoor, merkt ze. “Ze zijn dan in buurt en lopen even binnen voor het stellen van hun vraag. Ook voor mensen die de Nederlandse taal niet goed spreken of lezen is het prettig dat ze bij ons kunnen binnenlopen.”

Dus heb je een vraag? Stel deze aan Woning in Zicht of aan één van de aangesloten corporaties. Kies wat jij prettig vindt!

Vragen?
Kom langs op ons kantoor aan de Stationsstraat 24 of bel ons Serviceteam via telefoonnummer 013-5490890. We staan je graag persoonlijk te woord!

Of stel je vraag digitaal via het contactformulier op de website van Woning in Zicht of via Facebook: https://www.facebook.com/woninginzicht