Wij doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen. Toch kan er wel eens iets misgaan. Als je vindt dat je niet goed bent behandeld door een medewerker van Tiwos, vertel het die persoon dan. Meestal kun je samen tot een oplossing komen.
Lukt dit niet? Meld je klacht dan persoonlijk, telefonisch, per e-mail of per brief bij Tiwos. Hier vind je alle contactgegevens.
Jouw klacht komt terecht bij onze klachtenmedewerker. Deze collega behandelt jouw klacht zorgvuldig en vertrouwelijk. Wij doen ons best om binnen twee weken je klacht op te lossen of je meer informatie te geven. Als we meer tijd nodig hebben, laten we je dit weten.
Een klacht die anoniem of discriminerend is, nemen wij niet in behandeling. Dat geldt ook voor een klacht die pas een jaar na de situatie wordt gedeeld.
Klacht melden bij Geschillencommissie
Ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht door Tiwos? Dan kun je terecht bij de onafhankelijke Geschillencommissie. Deze commissie is bereikbaar via de website www.geschillen-commissie.nl.
Als de geschillencommissie jou als huurder in het gelijk stelt, dan ontvangt Tiwos hierover van hen een advies. Wij stellen dan zowel de huurder als de geschillencommissie hiervan binnen een maand schriftelijk op de hoogte. Mochten we (in overleg met de huurder) het advies van de geschillencommissie niet opvolgen, dan ontvang je van ons een schriftelijke bevestiging met hierin de motivatie.
Bekijk hier het Reglement Regionale Geschillencommissie Midden Brabant.