Ben je niet tevreden over de afhandeling van de klacht door Tiwos?
Dan kun je een klacht indienen bij de Geschillencommissie. Deze commissie brengt een zwaarwegend advies uit. Tiwos hoeft het advies niet over te nemen, maar moet dan wel een heel goede reden hebben om het advies niet op te volgen. Je moet jouw klacht binnen 6 weken, na de inhoudelijke reactie van Tiwos op jouw klacht, indienen via de website www.geschillen-commissie.nl. Wacht je al 4 weken op een inhoudelijke reactie? Dan kun je ook een klacht indienen bij de Geschillencommissie.
Ben je niet tevreden over de huurprijs, servicekosten of het onderhoud?
In dat geval kun je contact opnemen met de Huurcommissie. Dit is een onafhankelijke organisatie die zich specifiek bezighoudt met problemen tussen huurder en verhuurder. Zij doet een uitspraak over jouw klacht. Je kunt bellen met de Huurcommissie via: 1400 (elke werkdag bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur). Of kijk voor meer informatie op www.huurcommissie.nl.
Ben je niet tevreden over de woningtoewijzing, afwijzing van urgentie of Woning In Zicht?
Als je klachten hebt over de woningtoewijzing bij Woning in Zicht of over een uitspraak van de Urgentiecommissie, dan kun je een klacht indienen bij de Geschillencommissie via de website www.geschillen-commissie.nl.